Assassins Creed: Mirage - Screenshot

Assassin’s Creed: Mirage

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Assassin’s Creed: Mirage – Titel-Update 1.0.5 ist live, verbessert die Grafik und behebt Bugs

Assassins Creed: Mirage - Screenshot

Ubisoft hat angekündigt, dass das nächste Titel-Update für Assassin’s Creed: Mirage ab sofort verfügbar ist. Es hat eine Größe von 2,83 GB auf PS5 und 5,79 GB auf PS4 und enthält verschiedene Fehlerbehebungen, visuelle Verbesserungen und mehr. Es gibt auch eine Option, um Chromatische Aberration ein- oder auszuschalten.

Außerdem ist die Chance, dass Basim eine Takedown-Animation verwendet, wenn er Feinde von vorne ausschaltet, nun gleich. Was die Grafik betrifft, so wurden mehrere Verbesserungen an der Umgebung, den Waffen und den VFX vorgenommen. Auch Animationskorrekturen, wie die unnatürlichen Beinbewegungen von Basim, sind in Planung. Ihr könnt außerdem erwarten, dass die Zwischensequenzen nach dem Abspann laufen.

Weitere Details findet ihr in den unten stehenden Patchnotizen. Assassin’s Creed Mirage ist für Xbox Series X/S, Xbox One, PS4, PS5 und PC erhältlich. Es ist der bisher größte Launch für Current-Gen-Konsolen bei Ubisoft. Für weitere Details könnt ihr unseren Test lesen.

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AC Mirage Title Update 1.0.5 – Release Notes

Bug fixing

General

Addressed:

  • Added an option to enable/disable Chromatic Aberration.
  • Whilst wearing the Fire Demon outfit, players would not receive the correct number of shards after assassinating any ISU Hunter.
  • Basim now has an equal chance to play any of his take down animations during front executions.
  • Fixed issues with store rewards.
  • Fire Eater enemies hitbox is now properly considering one shot kills with the throwing knife when breaking the oil jar on their back.

Quests

Addressed:

  • “Speak with Ali” – Ali is no longer stuck.
  • “Follow the Fiery Trail” – Removed blockers from investigation objective.
  • “Nehal’s Calling” – Player can now access the final clue.

Graphics, UI and Animations

  • Numerous visual improvements on environment, VFX and weapons.
  • Fixed multiple NPC navigation, animation, and interaction issues.
  • Fixed clothes corruption on NPCs.
  • Various animation fixes, including unnatural leg movements for Basim.
  • Fixed a FOV pop after a cinematic when FOV settings have been modified by the player.
  • Fixed NPC rendering from short distance.
  • Store page display improved.
  • Reward notifications appear properly when opening medium chests.
  • Key icon & quest objective now remains above the head of NPCs in Eagle Vision.
  • Highlight on NPCs lasts for a shorter amount of time in Eagle Vision.
  • Cinematics should now run properly after credits.

Audio

  • Option added to enable/disable background music during call to prayer.
  • Fixed animal sound effects.

Compatibility

  • Improved OWO Haptic Suit support.
  • Fixed number of active monitors for laptop players.

Stability

Addressed:

  • Multiple stability improvements.

Misc

  • Fixed time tracking for hours played on PS5.
  • Offline achievements now transmit to 1st party.
  • Fixed issue with Japanese PS5 button mapping.
  • The refresh rate option in the settings now displays the correct value.
  • Master Assassin Upgrade #1 and Master Assassin Upgrade #2 are now displayed in the in-game Store.
  • Update to game credits.
  • When loading into the game, the main menu music will no longer infinitely loop and will transition smoothly.
Heavy Music, schnelle Bikes und Sport sowieso – da ich auch im Jahre des Herren 1986 geboren wurde und da auch der NES in Europa das Licht erblickte, war die Konsequenz des Zockens logisch. Da ich auch an verbaler Inkontinenz leide, sind PixelCritics sowie earshot.at perfekte Orte um mein Interesse am Journalismus auszuleben.
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