For Honor: Screenshot

For Honor

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For Honor: Patch 2.35 liefert eine Menge Bugfixes

For Honor: Screenshot

Ubisofts PvP-Spiel For Honor hat auch Jahre nach seiner Veröffentlichung noch eine treue Spielerbasis und mit dem sechsten Jahr, in dem die Entwickler auf das Spiel zusteuern, ist die Unterstützung für das Spiel nur noch aktiver geworden. Um das Spielerlebnis ausgewogen und fehlerfrei zu halten, aktualisieren die Entwickler das Spiel natürlich regelmäßig und haben zu diesem Zweck ein weiteres Update veröffentlicht.

Patch 2.35 bringt einige wichtige Fehlerbehebungen und scheint sich ausschließlich darauf zu konzentrieren, also erwartet keine neuen Inhalte. Die Fehlerkorrekturen reichen von UI-Verbesserungen wie dem Breaking, das nun weniger Bildschirmfläche einnimmt, über Kämpfer-Fehlerkorrekturen wie Nobushis schwere Sprint-Angriffsanimation, die stottert, wenn man die Haltung wechselt, um andere Moves zu ketten, bis hin zu Audio-Fehlerkorrekturen wie der falschen Musik von Year 6 Season 1 und vielem mehr.

Die Patchnotizen für das Update sind ziemlich umfangreich, also schaut sie euch unbedingt an, um mehr Details über die vielen Verbesserungen und Korrekturen zu erfahren.

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FOR HONOR PATCH 2.35

IMPROVEMENTS

UI

  • Breaking now block less screen space

BUG FIXES

FIGHTERS

Nobushi

  • [Bug Fix] Fixed an issue that caused the Nobushi heavy sprint attack animation shuttering when switch stance to chain other moves.
  • [Bug Fix] Fixed an issue that caused the Nobushi Hidden Stance into Zone Attack to perform a Light or Heavy attack instead of the Zone Attack.

Shaman

  • [Bug Fix] Fixed an issue that caused the Shaman perform a Guard Break instead of the Bite Pounce when used on the last Bleed tick

Zhanhu

  • [Bug Fix] Fixed an issue that caused the Zhanhu bash to incorrectly apply a damage reduction on the hit reaction

Kyoshin

  • [Bug Fix] Fixed an issue that caused the Kyoshin’s Fujin Force to have an inconsistent forward movement when inputting Fujin Force and a directional movement at the same time

Pirate

  • [Bug Fix] Fixed an issue that caused the Pirate left hand to flicker and twist when going in left guard from side to side while locked onto an opponent

MAP

  • [Bug Fix] Fixed an issue that caused the Players to be able to see the back of the map structure through windows on Qing Pass

USER INTERFACE

  • [Bug Fix] Fixed an issue where the Renown Widget inaccurately displayed renown values when contesting a zone.

AUDIO

  • [Bug Fix] Fixed an issue that caused the Year 6 Season 1 Music to be incorrect
  • [Bug Fix] Fixed an issue that caused the Bleed or Fire Sound Effect to continue playing during the respawn and after
  • [Bug Fix] Fixed an issue that caused the Kyoshin “Through the Head” Execution sound Effect to sometimes play multiple times

CUSTOMIZATION

  • [Bug Fix] Fixed an issue that caused Extra controller rumble during the execution “Flying Sword” when hero throws the sword on the victim’s body in barracks and in game
  • [Bug Fix] Fixed an issue that caused the Hitokiri Helms to have a frowny face
  • [Bug Fix] Fixed an issue that caused the have Berserker to miss the Large Revive tattoo from Year 1 Heroes bundle
  • [Bug Fix] Fixed an issue that caused the Black Prior’s “Erzebet’s Valor” Helm to not have air holes while using Body Type 2
Mein “HOBBY” hat mit dem Gameboy und Tetris begonnen und amüsiert mich immer noch bis in die Morgenstunden. Meine Lieblingsspiele sind Strategie/Renn –und Actionspiele. Man probiert jedoch alles aus was Spaß macht. AustriaGaming bietet mir die Möglichkeit mein Hobby mit anderen zu teilen und gemeinsam Spaß zu haben. P.S: “We see us on the Battlefield!”
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