Horizon Call of the Mountain: Patch 1.04 ist live, fügt Hochkontrast-Modus und Auto-Crafting hinzu

Horizon Call of the Mountain: Keyart

Während Guerrilla Games sich auf Horizon Forbidden West: Burning Shores vorbereitet, hat der VR-Titel Horizon Call of the Mountain einen neuen Patch erhalten. Er fügt mehrere neue Zugänglichkeitsfunktionen hinzu, wie z. B. den Modus „Hoher Kontrast“, „Auto Crafting“ für Pfeile und Werkzeuge und die Option, Tutorials beim erneuten Spielen von Missionen zu aktivieren oder zu deaktivieren.

Außerdem gibt es mehr Optionen für Untertitel, von Lautsprecherfarben und größeren Schriftgrößen bis hin zu einem schwarzen Kasten dahinter. Der Patch enthält auch Korrekturen für Abstürze, Leistung, Maschinen, etc. Wenn ihr an Objekten hängengeblieben seid oder nicht weiterkommen konntet, weil ihr einen Sturmbird in der Nähe eines Lagerfeuers getötet habt, sollte das alles behoben sein.

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Weitere Details findet ihr in den vollständigen Patchnotizen unten. Horizon Call of the Mountain ist ab sofort für PlayStation VR2 erhältlich. Die Verkaufszahlen sind noch unbestätigt, aber das Headset hat sich Berichten zufolge nicht gut verkauft und eine Preissenkung ist notwendig, um eine Katastrophe abzuwenden. Sony hat dies noch nicht offiziell bestätigt, also halte dich in Zukunft für weitere Details bereit.


Horizon Call of the Mountain – Patch 1.04

PATCH NOTES

Accessibility Features

  • Improved subtitle options – Black box behind subtitles, speaker colors, and increased font sizes for subtitles, tutorials and user action prompts.
  • High Contrast Mode – Highlights objects that the user can interact with.
  • Auto Crafting Arrows – Allows the user to skip the arrow crafting action.
  • Auto Crafting Tools – Allows the user to skip the gameplay for crafting tools.
  • Added the option to disable or enable tutorials in Mission Replays.
  • Added the option to disable slow down on jumps.

Performance and Stability

  • Various crash and performance fixes.

Missions and Progression

  • Various fixes for where the user could drop onto and become stuck on objects.
  • Fixed a rare issue where the user may not be able to complete the final mission after using the campfire near the end of the mission.
  • Fixed an issue where the user could become stuck in a menu when using a campfire whilst in the ammo crafting tutorial.
  • Fixed an issue where killing the Stormbird near the campfire would block the user from progressing.
  • Fixed an issue where the user may become stuck when climbing the Tallneck, or may not be able to complete the climb.
  • Fixed an issue where if the user kills the Stormbird too quickly progression may be blocked.

Machines

  • Fixed an issue where the Shellwalker would not damage the user after its claw had been destroyed.
  • Fixed an issue where a Watcher may become inactive and not attack the player.
  • Fixed an issue where the Stormbird may become idle and disappear when having the frost status effect applied.

UI/UX

  • Fixed an issue where Aim Assistance would re-enable when rebooting the title.
  • Fixed an issue where the user’s screen may be darkened when destroying the rope bridge’s ropes before the tutorial became active.
  • Fixed an issue where the user may be unable to complete the Crafting Tutorial if hit by an enemy whilst crafting.
  • Fixed an issue where the user’s UI may disappear after fighting the Scrappers.
  • Fixed an issue where gaze tracking may flicker between options in the Menu screens.

Other

  • Fixed an issue where the Pan Flute may continue to make noise when dropped, or if the user enters combat whilst using it.
  • Various audio, dialogue, and music fixes.
  • Various geometry fixes.
  • Various lighting fixes.
  • Updated the Credits list.
Mein “HOBBY” hat mit dem Gameboy und Tetris begonnen und amüsiert mich immer noch bis in die Morgenstunden. Meine Lieblingsspiele sind Strategie/Renn –und Actionspiele. Man probiert jedoch alles aus was Spaß macht. AustriaGaming bietet mir die Möglichkeit mein Hobby mit anderen zu teilen und gemeinsam Spaß zu haben. P.S: “We see us on the Battlefield!”
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