The Finals: Update 1.5.0 ist live und fügt Solo Bank It hinzu

The Finals: Art

Das neueste Update von Embark Studios für den Free-to-Play-Shooter THE FINALS ist jetzt live. Es führt Solo Bank It ein, den ersten zeitlich begrenzten Modus, in dem 12 Spieler in einem Free-for-All-Kampf 40.000 Bargeld verdienen und es vor den anderen einzahlen müssen.

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Update 1.5.0 bietet außerdem „überarbeitete und verbesserte Erkennungsmethoden für unfaires Spiel“, was bedeutet, dass Cheater mit „mehr Vertrauen“ eingeschränkt werden. Der In-Game-Shop bietet außerdem mehr Gegenstände für diejenigen, die zusätzliche Optionen suchen. Was die Balance-Änderungen angeht, so ist Charge N‘ Slam nicht mehr nutzbar, wenn man sich nicht bewegt oder eine Extraktion stiehlt. Die Aktivierungskosten für die Tarnvorrichtung betragen jetzt zwei Sekunden und die Mindestaufladezeit 2,5 Sekunden.

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Der Greifhaken haftet nicht mehr an Objekten, die an einem Träger befestigt sind, und die Lebenspunkte von „Netzschild“ sind von 1100 auf 1000 gesunken. Die Aktivierungskosten von „Aufklärungssinn“ betragen nun 1,5 Sekunden, während die Mindestaufladezeit auf zwei Sekunden sinkt. Als ob das noch nicht genug wäre, wurden auch C4, RPG und Gasmine verbessert. Einige der Patchnotizen findet ihr unten und alle Details hier.

THE FINALS ist für Xbox Series X/S, PS5 und PC erhältlich. Es hat innerhalb von zwei Wochen nach der Veröffentlichung die Zehn-Millionen-Grenze überschritten.


Update 1.5.0

Balance Changes

Abilities

Charge N’ Slam

  • Fixed an issue where players could charge while stationary and stealing an extraction

Cloaking Device

  • Increased activation cost from 1s to 2s
  • Increased minimum required charge time to activate from 1.5s to 2.5s

Grapple Hook

  • Will no longer attach to objects that are attached to carriables

Guardian Turret

  • Will now shoot target dummies in the practice range

Mesh Shield

  • Decreased health from 1100 to 1000

Recon Senses

  • Increased activation cost from 1s to 1.5s
  • Decreased minimum charge time to activate from 2.5s to 2s

Gadgets

C4

  • Player damage decreased from 210 to 155
  • Player min damage decreased from 120 to 100

Flashbang

  • Cooldown decreased from 20s to 18s

Gas Mine

  • Cooldown increased from 25s to 27s

Incendiary Mine

  • Cooldown decreased from 30s to 27s

Vanishing Bomb

  • Cooldown decreased from 20s to 18s

RPG

  • Player damage decreased from 150 to 140

Stun Gun

  • Decreased duration of stun effect from 5s to 3.75s

Tracking Dart

  • Cooldown decreased from 15s to 13s
  • Added new Scoped Zoom Sensitivity Multiplier to the settings screen that affects the Tracking Dart

Game Modes

Bank It

  • Game show event start time reduced from minute six to minute four

Quick Cash

  • Game show event start time reduced from minute six to minute four
  • Team wipe respawn time increased from 17 to 18 seconds

Ranked Tournament

  • Team wipe respawn time increased from 25 to 26 seconds

Tournament

  • Team wipe respawn time increased from 25 to 26 seconds
  • Tournaments will now unlock after players have completed one round, reduced from 12

Maps

Las Vegas

  • Updated destruction behavior to get more realistic destruction
  • Updated strain system to get more realistic destruction
  • Updated various ziplines in the level

Throwables

  • Depoyable explosives such as C4, Breach Charges and Explosive Mines will now add mass to throwable objects, causing them to travel less far when thrown

Weapons

Flamethrower

  • Damage increased from 28 to 30

LH1

  • Damage increased from 47 to 49

M11

  • Recoil pattern updated, to make the weapon easier to control

SH1900 Shotgun

  • Damage decreased from 12 to 10 damage per pellet

M60

  • Damage increased from 21 to 22

Riot Shield

  • Updated attack animations and hit sweeps, to make the weapon feel more responsive
  • Fixed issues where the Riot Shield could be invisible and still block bullets
  • Fixed an issue where the Riot Shield could block bullets while the player climbed a ladder

SA1216

  • Fixed an issue that allowed the weapon to be fired faster than intended

SR-84 Sniper Rifle

  • Added new Scoped Zoom Sensitivity Multiplier to the settings screen that affects the SR-84

Throwing Knives

  • Added new trail effects to make the projectiles easier to see
  • Shortened the lifetime of Knives stuck in metal surfaces

V9S

  • Damage increased from 35 to 36
Seitdem ich zum ersten Mal einen Controller in der Hand hielt wusste ich, dass dies eine Freundschaft fürs Leben wird. Bis heute ist der digitale Sport für mich fixer Bestandteil meiner Freizeit. Mit AustriaGaming ist er sogar zum Teil zur Berufung geworden. Favorisierte Spiele sind für mich aus dem Genre Horror, SciFi und RPG mit viel geschichtlichem Tiefgang. Gerade innovative und alternative Games ziehen mich öfters in den Bann.
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