Call of Duty: Modern Warfare 2 - Screenshot

Call of Duty: Modern Warfare 2

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Call of Duty: Modern Warfare 2 – Multiplayer-Sichtbarkeit, Trittschall und andere Änderungen enthüllt

Call of Duty: Modern Warfare 2 - Screenshot

Call of Duty: Modern Warfare 2 von Infinity Ward erscheint heute. Die Kampagne war für digitale Vorbesteller verfügbar, aber jeder bekommt heute Zugang zu Special Ops und Multiplayer. In einem neuen Artikel hat der Entwickler einige Änderungen vorgestellt, die auf das Feedback aus der Beta zum Multiplayer eingehen.

Der erste Punkt ist die Sichtbarkeit der Gegner. Feinde haben jetzt Rautensymbole über ihren Köpfen, wodurch sie im Spiel leichter zu erkennen sind. Auch die Beleuchtung und der Kontrast werden weiter verbessert, um die Sichtbarkeit weiter zu erhöhen. Die Reichweite des Tons bei Fußtritten wurde ebenfalls verkürzt, so dass Feinde näher herankommen können, bevor sie entdeckt werden. Der Trittschall der Teamkameraden ist nach der Beta ebenfalls leiser geworden.

Die Benutzeroberfläche hat ebenfalls einige Aktualisierungen erhalten und sollte sich nun nahtloser anfühlen. Die Liste der Änderungen findet ihr unten. Es ist erwähnenswert, dass die Änderungen an der Waffenbalance erst nach der Veröffentlichung genauer erläutert werden.

Call of Duty: Modern Warfare 2 ist für Xbox One, Xbox Series X/S, PS4, PS5 und PC erhältlich.

Vorschau Produkt Bewertung Preis
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Enemy Visibility

  • We have added diamond icons above the heads of enemies. This should make it easier for players to clearly identify opponents in the game.
  • Additionally, we’ve continued to tweak lighting and contrast for improved enemy visibility.

Audio

  • We’ve shortened the overall range of footstep audio which will allow enemy players to get closer to targets before they are able to detect footsteps. We have also continued to tweak teammate footstep audio, which will now be quieter following feedback from the Beta.
  • The in-world activation sound effect volume range for the Dead Silence field upgrade has been drastically decreased.

Third Person

  • Following feedback from Beta, aiming down sights will now stay in third person POV for low-zoom optics. Only high-zoom optics (beginning with the ACOG and higher) and special optics such as Hybrids and Thermals will revert to first person POV. We believe this will enhance the third person experience while keeping the gameplay balanced. The feedback on this mode has been very positive, and we will continue to explore its use as a modifier.

Weapons

  • We have continued to tweak weapons across the game following both feedback from Beta players and game data. Players can expect more specifics on weapon tuning as we continue to support post-launch.

UI

  • We have been working hard on numerous updates to our UI that make accessing and customizing your loadout more seamless. We’ve made improvements to navigation of menus and will continue to optimize our UX.

Movement

  • Slide, ledge hang, and dive have been further refined. We’ve also addressed some movement exploits following Beta.

Matchmaking

  • We have implemented some changes that aim to reduce lobby disbandment between matches. We look forward to testing this at a large scale and getting feedback.
Mein “HOBBY” hat mit dem Gameboy und Tetris begonnen und amüsiert mich immer noch bis in die Morgenstunden. Meine Lieblingsspiele sind Strategie/Renn –und Actionspiele. Man probiert jedoch alles aus was Spaß macht. AustriaGaming bietet mir die Möglichkeit mein Hobby mit anderen zu teilen und gemeinsam Spaß zu haben. P.S: “We see us on the Battlefield!”

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